Hur svårt kan det egentligen vara???

Idag är det min personliga "ta hand om dig" dag. Började dagen med ett besök hos Make Up Store där dom fick fixa mina ögonbryn. Helt katastrof innan. Blev väldigt nöjd med resultatet måste jag säga. Iaf när jag var där, men nu när jag kommit hem o kollat lite mera så ser jag faktiskt ingen skillnad!! Men men det var iaf skönt att bli lite ompysslad.

Efter MuS så gick jag vidare till frissan. Eftersom jag försöker spara ifrån väldigt kort till långt nu så ser det ut som kriget på huvudet. Man kan väl säga att jag har en tjejig variant på hockeyfrissa. Jag förklarade att jag ville spara ut till långt men måste få iordning på håret under tiden så jag vill jämna till det och få en frisyr. Förstår alla?
Det gjorde iaf inte hon som klippte mig. Hon klippte knappt topparna och sa att vi var klara. Nix det där fick hon göra om och jag förklarade igen att jag ville ha allt jämnlångt. Vad gör hon då? Jo hon klipper ca 3cm där bak och tycker sedan att vi är klara. Men hur svårt ska det vara?? Jag ville ha allt jämnlångt. Ta saxen och klipp lika långt över hela huvudet! Tredje försöket sen tänkte jag ge upp. Men tillslut fattade hon och klippte allt lika långt. *phu* Den där klippningen tog på krafterna.

Jag hade tänkt att ta hål i näsan när jag ändå var där, men efter den där klippningen och ha sett hur dom förvarar sina verktyg för håltagningen hoppade jag det. Förmodligen för att jag är så himla feg. Men jag ska ta hål i näsan det har jag gett mig tusan på. =o) Nån annan dag bara och på ett annat ställe. Kanske passar på imorgon när jag tar en sväng in till stan.

Nu ska jag göra mig en kopp thé, ta på mig fårskinnstofflorna och sedan ta mig en sväng ut på verandan i solen så att Bull får sin dagliga tur på tomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0