Färdigpackad??

Här e det full rulle. Ska åka om nån timme och jag har inte börjat packa. Vilket är väldigt ovanligt för mig. Oftast brukar jag vara färdigpackad redan två dagar innan jag ska någonstans. Men men..

Nu ska jag iaf gå iväg och handla all mat vi skall ha med oss upp. Godis skall vi handla i Hummelsta (sveriges största godisbutik) Undrar om jag verkligen kommer behöva köpa någon mat. =o)

Under helgen kommer jag endast att mms blogga då jag inte tar med mig någon dator. Men jag har fått låna en kamera så foton kommer garanterat att tas, och dom kommer upp under måndagen när jag är hemma igen. Hinner säkert me några inlägg till innan jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0