En svart, en rosa o en silver...

Solen är äntligen tebax! Så idag tänkte jag följa me sambon in till city då han har ett ärende ditt  i eftermiddag. Själv tänkte jag traska runt bland butiker under tiden. När han är klar skall jag ta med mig honom till Sko Uno och införskaffa hans födelsedagspresent han fick av mig när han fyllde 30. (I februari) Han ville nämligen ha ett par nya Dr. Martins. Killers görs inte längre verkar det som. Gud vad jag älskade dom kängorna när jag var yngre. Hade ett par elfenbensvita Dr. Martins o tre par Killes. Ett par svarta, ett par chock rosa o ett par i silver. Måste hem till mina föräldrar och leta upp alla tror jag. Kanske skulle ha mina Dr. Martins i morgon när man går på Berns så risken är väldigt liten att man blir trampad på tårna. =o)



Är det nån som använder Dr. Martins eller Killers fortfarande? Kanske är helt ute nu och istället går alla med lårhöga mocka/skinn stövlar. Vilket jag aldrig skulle sätta på mig. Hemskt! Hade en gång ett par mocka stövlar som gick precis över under knät, gu då löjlig man såg ut. Enda fördelen me dom var att jag kunde ha dom innanför byxorna och då värmde dom extremt mycket när det var snö o kallt ute. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0