En ny tattuering...

Nu har jag äntligen bestämt mig för vad nästa tattuering skall bli. Har länge gått o velat på ett stort motiv som jag skulle ha i svanken. Men eftersom jag har som mål att gå ner en hel del i vikt så är risken att just en sån tattuering skulle bli förstörd. Så nu har jag bestämt mig för en tattuering som jag gjort själv och betyder en hel del för mig. Den skall placeras på höger handled. Ja jag vet att det är så många som gör sina tattueringar just där. Men jag vill ha den där jag kan se den och på båda mina överarmar finns det tattueringar idag som inte skulle matcha me denna som jag vill göra.

Vad jag ska göra tänker jag inte berätta än då jag inte vill att någon annan skall göra likadan...

Sen den dagen jag vinner på lotto och har massa pengar skall jag göra en tattuering över hela vänster överarm. Där har jag idag min första tattuering och en tattuering som jag gjorde sist. Tyvärr blev den sista helt förstörd då min kropp stötte ut just den färgen jag hade. Mitt tips är att dom har känslig hud är att inte tattueringa med för mycket vit. Tydligen är det något ämne i just vit som kan få kroppen att stöta ut den. Nee nu blev jag bra sugen på att fortsätta skissa på min stora tattuering. =o)

Ska se om sambon går me på att jag bokar en tid för tattuering snart så jag kan göra den där på handleden. *hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0