Lite smink o fint armband

Hemkommen ifrån Make Up Store. Vilket givetvis inte alls var någon spa kväll utan det var om Czarinna. Tjejerna berättade om produkterna och visade en sminkning på en av oss medlemmar som kommit.

Jag bokade tid för en brynplockning imorgon kl 11. *Äntligen* Nu kanske man kan få lite fason på buskarna. =o)
Sen blev det självklart lite shopping. Då kameran e på laddning efter helgen så visar jag produkterna imorgon. Men kan ju berätta att jag köpte "Tri brow color", Microshadow "Monty" och Loose powder "Cream". Fick en gåva på köpet som var nagellacket "Sanna". Vilket nu inte alls var min färg. Så den kanske jag kan ta och lotta ut här i bloggen. =o) Hittar dock inte den på deras hemsida så jag får fota den imorgon så ni får se vilken färg det är.

Jo fick en liten present idag oxå. Ett rosa armband som stödjer "Rosa bandet".



Det är inte alls min grej att ha rosa på mig överhuvudtaget. Men just den här var väldigt fint och det är till ett bra syfte. Så det åker helt enkelt på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0