Det kan bli sånt liv ibland...

Inge city idag. Måste fixa massa papper på kameran innan jag kan åka iväg o lämna in den.

Istället blev jag hemma o tvättar för fullt. Passar även på att spela Sims 3 o Farmville. Är helt fast! Det är löjligt vad fast man kan bli av lite spel. Måste någ ta o skärpa mig.

Och vet ni va. K som skall följa me på fredag håller på att bli sjuk. Hur trist blir inte det om hon måste hoppa. Ska jag o T åka upp själva dit då? Nee nu går jag bara o håller tummarna på att hon förbli frisk eller åtminstånde blir frisk till på fredag.

Nee måste springa ner o roda lite i tvättstugan nu så sambon ser att jag gjort nån nytta idag. Blir sånt liv om jag bara går hemma hela dagarna och inte gör nåt. hahaha

Kommentarer
Postat av: Lana´

håller med om att man verkligen fastnar framför farmville:P))

2009-09-21 @ 18:48:11
URL: http://lanastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0