Det är verkligen ingen dans idag...

Idag verkar det bli dystra inlägg.

Fick precis ett mail ifrån ett företag där jag sökt jobb. Självklart var det ett: "Tack för din ansökan, men vi har gått vidare med en annan kandidat".
Jag hade verkligen hoppats på det där jobbet. Det var liksom så rätt för mig. Så nu sitter jag här o e inte alls på humör för att åka iväg på teater om nån timme. Takida´s senaste rullar på i bakgrunden vilket kanske inte är den bästa plattan om man försöker bli på bättre humör. *suck*

Så nu är det bara att börja leta efter flera jobb. Amv kommer väl säkert snart kontakta mig o se hur mycket jobb jag sökt. Har fortfarande problem me att veta vad jag ska söka för jobb. Jag vet ju inte vad jag vill göra, men är fruktansvärt trött på att gå hemma om dagarna. Har haft en bra månad då jag fick min semesterersättning, men den månaden är över nu och nästa månad är det akassa som gäller. =o(

Nee ska ställa mig i duschen o hoppas att jag blir lite gladare. Kanske tom byter platta efteråt. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0