Det är ett under...

Ett under att man är uppe redan. Somnade inte fråns vid vid 02 tiden och har inte sovit speciellt bra då jag hostar precis hela tiden. Men men det e bara att bita i det sura äpplet. Idag ska jag nämligen vara husbygge fotograf. Grannarnas hus kommer äntligen och då ingen av dom kan vara på plats har jag blivit tillfrågad för att fota. Eller rättare sagt så var det sambon som kläckte ur sig det igår. Så det var bara för mig att stiga upp 06:30 för att kunna följa hela bygget.

Hela vägen är blockerad av stora lastbilar och skåpbilar. Tycker lite synd om sopbilen som kommer om nån timme. Tror inte hela gatan kommer få någon tömning idag. Och vi som har en full tunna denna vecka.

Annars så mår jag fortfarande skit. Täppt i hela systemet och hostar blir bara värre. Tur någ har jag fått en hostmedicin som jag tål denna gång. Inga besök på akuten pga gallbesvär. Tyckte det var rätt lustigt att jag får en hostmedicin me biverkningar på just gallan när doktorn vet att jag inte har någon galla kvar. Då gallan är borta är det ett tecken på att den har varit defekt, me andra ord sätter sig den defekta delen på gallvägarna nu om man skulle bli dålig. Och hur kul är det att behöva åka in på operationsbordet igen för att rensa vägarna när man inte har något riktigt reningssystem.

Nee ut och fota igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0