Dagens shopping...

Var iväg en sväng och träffa Hanna o Kattis på lunchen. Det var länge sen jag åt grekiskt. Så himla gott!! Efter lunchen passade jag på att gå runt och shoppa lite. Så det blev en sväng in till Make Up Store för att förnya mitt kort och köpa mascara. Som ni ser nedan fick man en Treatment mascara när man köpte valfri mascara. Och sen för att jag förnyade mitt kort fick jag en gåva, som vara ett nagellack "Lava".



Sen blev det lite shopping på Gina Tricot (Tröja o mössa) och sedan Lindex (en skjorta o ett armband). För att inte alla pengar skulle ta slut på en och samma dag så cyklade jag hem. Det finns flera dagar då sambon jobbar och jag känner för att shoppa. Tex på måndag ska jag tebax till Make Up Store och boka in mig på en ny kurs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0