City eller inte...

Kan ju inte säga gomorgon längre då jag varit uppe i några timmar. Goförmiddag kanske?

Så hur ser denna dag ut då?
Har suttit och ringt lite samtal samtidigt som tvättmaskin går för fulla varv. Funderar på om jag ska ta mig in till stan idag och lämna in sambon´s lillebrors systemkamera som han fick i studentpresent på lagning. Lång mening. Ne men saken e att den pajjat och det är jag som står som ägare på alla papper så då är jag ev snäll o fixar den. =o)

Kanske passar på att fika me L när jag är inne i stan. Men orkar jag ta mig in till stan?
Borde kanske göra det så jag kan köpa en ny kabel till min kamera, av någon anledning funkar den inte. Så jag kan inte lägga över bilderna ifrån kräftskivan. =o(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0