Beslutsångest eller endast ångest??

Det är kaos i min kalender inför nästa helg. Eller egentligen inte då en av sakerna varit inbokade sen i maj. Men som det ser ut nu kanske inte tjejhelgen uppe på landet blir av då vi inte har någon transport dit. Vi försöker lösa det.

Fast skulle det vara så att det inte blir någon tjejhelg så har jag lite ångest över vad jag ska göra. Jag har blivit erbjuden att följa me till Tallin (resan betald) fredag till söndag. Men så har jag oxå 4 biljetter till primaDONNOR på lördagen. Vilket jag vet att min sambo gärna följer med på oxå.

Så vad skulle ni välja om nu den här tjejhelgen inte blir av:

Kryssning till Tallin (med massa shopping)
eller
Middag o primaDONNOR (på Hamburger börs me sambon)

HJÄLP MIG!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0