Är verkligen usel...

Sorry, har verkligen varit usel på att blogga idag. Men jag har knappt suttit nåt här, och nu tänkte jag faktiskt ta och hoppa i säng. Ska bara låta alvedonen börja verka lite innan.

Min dag har iaf rullat på. Hjälpte sambon me att bygga hyllsystem i garaget, sedan blev det paj o "Family guy" innan jag åkte iväg och hämtade upp lite saker som sambon köpt på Tradera. På vägen hem blev det shopping av middag på Mcdonalds. Nu på kvällen har vi sett två filmer. "Johan Falk - GSI" och "Johan Falk - Vapenbröder".

Ni kanske har märkt att jag gillar svenska polisfilmer och tyska krigsfilmer. Men jag är inte den som inte kollar på annat oxå. Har bara blivit en vana att se just dessa genre på filmer. Snart börjar oxå mitt beroende av CSI alla varianter.....

Nee natti natti på er, nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0