Är det sensommar eller höst??

Idag är en sån där tråkig dag då man inte vet om det är sensommar eller höst. Hela natten har det regnat och just nu blåser det nästan storm. Rätt skönt att inte behöva gå ut egentligen. Fast det vore lite mysigt o tända en massa ljus ikväll och ev kanske tända en brasa. Säsongens första brasa.

Jag har iaf roat mig med att skura badrummet och funderar på om jag ska ta lill toan oxå. Har ingen lust men det kanske borde göras. Lill toan är nämligen sambon o Bulls toa. Så ni kanske kan tänka er att en killtoa inte alltid är så fräsch.

Jag är oxå lite små sugen på att köpa lite nya prylar hem som får en att känna sig lite ombonad i hösten. Lite nya ljus, dukar o gardiner kanske. Ska sätta mig och titta runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0