Använd upp det du har ist!

Imorgon måste jag ta mig ut o shoppa lite. Ett måste är hårfärg. Stod precis framför spegeln och såg till min fasa TRE gråa hårstrån i luggen!! Nu till ett större problem. Jag kommer inte ihåg verken märke eller färg på den hårfärg jag använde sist, blev otroligt nöjd med den iaf. Så imorgon ska jag lotsa mig fram bland alla färger och se vilken det kan ha varit....

Sen skulle det sitta fint me lite nya höstkläder. Äger som sagt endast EN tjock tröja. Inte bra alls de! Ska se om Make Up Store fått in deras nya skugga "Monty" oxå. Förhoppningsvis kommer jag ihåg att förnya mitt medlemsskap på samma gång. Det är ju endast där jag köper allt mitt smink så varför inte. Även då jag får smyga hem med nyköpt smink då sambon blir tokig. Han tycker inte jag behöver någe mera smink eller liknade till mitt sminkrum. Använd upp det du har ist!
Kan en tjej ha för mycket smink?
Ska ta och fota mitt smink nån dag, kanske imorgon så får ni bedöma om jag har för mycket. Nu e det gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0