Å så var man lite fattigare...

Hemkommen ifrån City. Han med lite förutom att lämna in kameran på service. På väg ifrån kamera inlämningen gick jag förbi "Muffin Bakery". Självklart var jag tvungen att gå in dit o shoppa med mig lite. Sedan tog jag mig till Åhlens för att leta efter min "Dyrberg & Kern" ring. Tyvärr fanns den inte då jag fick veta att det var förra säsongens modell. *suck*. Och inte blev det någon korthållare ifrån "Ordning o Reda". Den modellen jag vill ha fanns inte kvar. Ytterligare än suck.

Men det blev ett par jeans ifrån Cheap Monday.


Och ett grått armband ifrån "Tokyo Jane". Eftersom min kamera inte har någon sladd så lånade jag en bild ifrån Bellme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0