Ynkligmännska idag...

Idag känner jag mig verkligen ynklig. Har sovit från o till precis hela dygnet. Mår så där mittemellan. Vet inte om jag är sjuk eller frisk. Höstdepp kanske?

Nåt som gjorde mig otroligt glad var ett meddelande ifrån Matilda, jag har nämligen vunnit en bloppis auktion hos henne. Nu får jag äntligen en döskalleskarf. =o)

Ska se om jag inte kan försöka ta och sova igen. Förhoppningsvis mår jag bra imorgon o kan ta mig iväg till "Projekt 1" som fortfarande e på full fart. Efter det skall jag ta med mig sambon o shoppa kläder till honom. På torsdag ska han flyga upp till Lappträsk o gå på begravning. Hoppas han e på bra humör imorgon för då kanske jag oxå kan få lite kläder. =o) Måste dock lura in honom i andra butiker än Dressman då först.

Natti natti, tror jag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0