Vad skulle ni göra en sån där dag??

På tisdag nästa vecka "firar" sambon o jag 10år. Inte 10år som förlovade men 10år tillsammans. Så nu undrar jag lite vad vi ska hitta på. Hela dagen är fullproppad för min del och sambon jobbar. Vi pratar om att åka o titta på när hans lillebrors band spelar inne i stan. Men då blir det inte riktigt VÅR dag.

Planen var ifrån början att gå på en väldigt tjusig resturang här i orten. Men när spelningen kom på tal så försvann middagen lite. Ska man spara "våran dag" till helgen och försöka hitta på något då? Eller är det bara trams över att hitta på något överhuvudtaget?

Jag tycker sånt där e skit svårt och eftersom sambon är den mest oromantiska person jag träffat. hehe Så blir det lätt att säker bara rinner ut i sanden. Har ju som sagt inte så mycket pengar heller, annars skulle jag någ köpt en massa fina presenter.

Vad skulle ni göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0