Väckarklocka lr brandlarmet

Sorry! Är som vanligt lite frånvarande under helgen. Hände väl kanske inte så himla mycket som finns att berätta. Var iväg på festen i lördags där jag kände mig fruktansvärt gammal o uttittad. Men det var väl för att ca 50 av 60 ungdomar som var på festen visste vem jag var. Alla känner apan, men apan känner ingen.

Idag tänkte jag ställa mig och baka bullar. Det blir en dubbel omgång och på lägre värme i ugnen. Förhoppningsvis kommer alla gå att äta och inget brandlarm sätts igång. Vore lite små jobbigt om det hände då sambon ligger och sover eftersom han skall jobba natt denna vecka oxå. Jag hatar verkligen att vakna av väckarklockan, undra då hur man känner ifall man blir väckt av brandlarmet.

Återkommer senare under dagen, men kanske lite roligare info..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0