Stora som små saker...

Börjar snart få psykbryt av att gå hemma. Och idag har jag verkligen inget planerat, så det ända jag kunde komma på för att fördriva tiden var att slänga igång en tvättmaskin. Å det tog ca 3min. Så vad gör man resterande 23tim 57min?

Igår natt kunde jag bara inte somna, tror sista gången jag tittade på klockan så var den runt 03:30. Inte alls bra. Så idag måste jag hålla mig vaken hela kvällen för att sedan försöka sova tidigt. Imorgon ska jag iväg på "Projektet 1" igen och då måste jag va pigg, pallar inte me hela förmiddagen annars.

Men tebax till igår natt. När jag låg där o försökte somna så funderade jag lite över vad jag skulle vilja göra i livet. Många saker blev lite som en utmaning medans andra kanske blir lite omöjliga. Men man ska aldrig säga aldrig.
Återkommer me min lista.

Vad skulle ni vilja göra här i livet, stora som små saker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0