Stockholm - Arlanda

Oj! Vem har trixat med min klocka?
All tid bara sprang iväg efter att jag började med kvällsmaten. Han iaf med att klippa sambon o se på "Stockholm - Arlanda". Dock besviken på denna säsong då dom tagit bort mekarna. Inte för att dom va snygga lr nåt, men de e intressant att se eftersom jag själv varit där under en period. Jobbade inte som mek utan jobbade väldigt nära dom och fick se o höra allt som hände runt omkring hela tiden.

Men men

Imorgon är en ny dag och jag kommer förmodligen vara borta precis hela dagen och pyssla me "projekt 1". Jag hoppas att jag kan berätta i slutet på året vad det här "Projekt 1" är för något. Det är rätt jobbigt att inte kunna berätta för er, då kliar i fingrarna varje gång jag ska nämna det. =o(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0