Snöar det verkligen ute??

Jaha vad säger man? Nu är det inte långt kvar innan snön har nått min hemort. Tydligen snöade det uppe på Arlanda inatt när sambon jobbade. När han kom hem drog han ner rullgardinen och sa att det var vit ute. Vilket fick mig att vända på mig och somna om. Vad tusan skulle jag upp o göra då?

Lunchen är precis avklarad (smarrig subway macka). Har varit iväg på "Projekt 1" under hela förmiddagen, men han åka förbi o handla lite saker på hemvägen. Visar lite senare idag vad jag köpte.

Nu sitter jag o väntar på att grannen ska komma förbi för deras besiktning. Vi har som jag berättat tidigare en hel del problem med denna besiktningsfirma och nu är det inte långt kvar innan vi anmäler dom. Eller rättare sagt, hade vi inte fått det vi ville tills idag så är anmälning nästa steg. Så vi får se hur vi ska gå vidare med det.

Så hur ser er tisdag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0