Små steg till en stor förändring

Efter ha bakat klart äppelpajen fick jag nåt konstigt ryck. Idag var det dax att börja små steg till ett nytt liv. Idag var det projekt rensa o slänga allt som inte passar mig av det som finns i garderoben. Så det var bara att ställa sig o prova plagg för plagg. Vid minsta lilla tvekan åkte plagget vidare till säcken.



Tycker ni att det behövdes rensas? Nu är det iaf gjort och jag är väldigt nöjd. En o halv svart säck blev fylld me kläder. Om jag e ledsen? Nja mera förbannad. Anledning 1 är att det fanns så många plagg med prislappen kvar på. Varför köpte jag dom om jag inte ens har haft ork att ta bort prislappen? Och anledning 2 är att jag e förbannad över att jag inte kan ha många av dom där plaggen som jag vet jag kunde ha förut. Vad är det som händer med min kropp egentligen. Det blir snart dax för steg 2 i att förändra mitt liv. De ska till hårdträning så jag blir av me den här övervikten. Först ska jag bara ner o ta lite äppelpaj. =o)



Tycker ni det blev någon skillnad?

Kommentarer
Postat av: Amy

Oj, jäklar! Du måtte ha rensat på bra där!

Du kan ju skicka hem säckarna till mig så har jag lite att göra också ;)



Hoppas du når dina mål!

2009-10-14 @ 21:42:41
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0