Skämtar han med mig??

Igår frågade sambon om jag funderat något på årets jul önskelista. Trodde han skämtade med mig eftersom han ALLTID är ute i sista minut när det gäller sånt. Men tydligen har han redan börjat skriva ner lite saker. Usch självklart fick jag panik och var tvugnen att sätta mig ner o gå igenom min lista. Jag som hoppats på att vi skulle skippa julklapparna i år.

Det är så mycket enklare med min sida av familjen. Vi bestämmer en person i familjen vi ska köpa julklapp till och sedan kommer vi överens allihopa vad max summan skall vara. Det är inte alltid så lätt att hitta något till den personen man får, speciellt inte när det är en summa inblandad. Men så pass mycket enklare än att köpa till 14 andra oxå.

Har ni börjat se över eran önskelista?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0