Sambofri...

Och så var man sambofri för några dagar. Sitter här och försöker lägga upp lite planering. Har dock lovat lite för mycket saker som jag inte skulle vilja göra längre. Bla klippa ner häcken och en rosenbuske där vi haft en husvagn under ett år. Den är på semester under helgen så det vore ju faktiskt rätt bra om jag orkade mig ut och fixa det där. Sen stor det S = STOR rengörning på våran espressomaskin. *suck*

Vad jag hade tänkt föra idag e att fixa naglarna, slappa och sedan göra mig iordning för att cykla över till Sollentua Centrum där det e lite jippo idag. Längtar till att få strosa runt på Lagerhaus. Ja och så måste jag till bolaget inför morgondagen. =o)



Vad ska ni hitta på idag? Några av er har säkert höstlov, eller kanske är lika arbetslösa som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0