Nej men helt ärligt...

Är på krigsstigen idag. Har ingen aning varför men allt går bara åt skogen. Får ingen ro helt enkelt. Kan det inte börja regna så jag kan sätta mig på verandan o lyssna på regnet som smattrar mot taket. =o)

Nee men helt ärligt..

Sambon är o hämtar bilen som vi lämnade in på service i går. Hoppas den funkar som den ska nu. Själv håller jag på att planera om jag ska följa me ut på tjejmiddag eller inte imorgon. Är som sagt inte så himla tätt nu då man går på akassa. Fast det vore himla skoj o komma ut å tjatra lite me tjejerna. =o)

Funderar lite på vad jag ska hitta på resten av dagen. Kan inte sitta framför datorn hela tiden. Kanske gå ut o kratta? Eller nee det behöver jag ju inte längre. Grannen har tagit ner alla träd då dom byggde deras hus. =o)

Men gud så rastlös jag blev då! Vad ska jag hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0