Nattuggla vs tröttmössa

Det märks att sambon jobbat natt denna vecka. Jag har inte kommit i säng före 01 nån natt. Inge bra alls me tanke på att jag klivit upp mellan 8-9 varje morgon. Och att jag inte behöver vara så himla pigg o allert på dagarna då jag inte har något jobb att sköta. Men denna vecka har varit hård under tisdag o torsdag då jag har haft planer inplanerade redan på morgonen.

Men men imorgon är sambon ledig så jag kommer förmodligen vara hur trött som helst redan vid 22 tiden. Har ingen aning vad vi ska göra imorgon kväll. Vet iaf att jag ska ta mig en cykeltur till arbetsförmedlingen på förmiddagen. Hoppas att dom har något skoj att komma med.

Lördag är det partaj tydligen. Får väl egentligen skylla mig själv som tackade ja till denna tillställning. Det är ölfest och jag kommer förmodligen vara äldst på stället. Det är en gammal kollega som har en årlig tillställning och jag blev dit bjuden. Hoppas några andra gamla arbetskamrater kommer annars kommer medelåldern ligga på 20-21år. Och ja jag är 30. Hahahaha Tur någ har jag gång/cykelavstånd till lokalen där det är så jag får väl masa mig hemåt när jag börjar känna mig allt för gammal. =o)

Jo nu under kvällen har jag suttit o hållt på med ett hemligt projekt. Himla skoj, eller iaf när inte datorn krånglar. Min dator har blivit så himla slö. Kanske dax att ta en höststädning....

Nee nu säger jag gonatt för mig!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Äsch, man är så gammal som man känner sig. Du får säkert jättekul när du väl kommer dit. Lycka till med jobbletandet!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Fungerar som gratisbio men det går snabbare att få presentkort.

2009-10-16 @ 09:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0