Lökringar o soffpotatis

Onsdag och det är kanon väder ute. Iaf för att sitta inne o titta ut. =o)

Idag händer det inte mycket alls. Sambon sover och jag har gått igenom frysbox o matkällare för att se vad som gömmer sig där. Vad mycket skit man samlar på sig och sedan inte äter upp utan måste slänga.
Undrar vad jag tänkte när jag köpte en påse me lökringar som ska friteras. Verken jag eller sambon gillar lökringar speciellt mycket och vi har absolut ingen fritös.

Kan man sälja dom på blocket kanske?

På tal om Blocket, jag har samlat ihop masssa grejjer som jag borde slänga upp på Tradera. Fundera bara på när jag ska orka det. Usch jag måste verkligen komma igång o göra saker hela tiden, jag kommer bli världens soffpotatis annars om jag ska gå arbetslös mycket längre. =o(

VILL HA ETT JOBB NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0