Lite ordning blev det iaf...

Dagens projekt är nästan klart. Bara lite små detaljer kvar som att ta fram en säck o börja slänga lite skit. Usch sånt gör ont. Gillar inte att slänga saker, speciellt inte ifrån detta rum. Om det är något som är schysst så kanske jag kan slänga upp det här lite senare idag. Men så här ser det ut just nu iaf.



Syns det att jag älskar smycken i silver?



Hade det inte varit snetak i detta utrymme så hade jag kunnat göra så pass mycket mera där inne. Men som det ser ut idag är det både snetak med litet fönster och på ena vägen är det en dörr in till kattvinden. En dörr jag tydligen inte får blockera med massa skit enligt sambon. =o) När vi flyttade in hittade en tidning ifrån 1951. Så vad skulle vi få för oss att använda det där utrymmet till nu? Det får bli mitt gömställe ifall vi skulle få inbrott lr liknade och jag är hemma. usch nee inga såna tankar nu. Har tillräkligt me såna knäppa tankar när sambon jobbar natt hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0