Konflikter eller inte..

Det blir mycket text här och lite bilder. Sorry!

Men min motivation för att fota just nu är inte så bra. Vet inte varför men ibland blir det bara så. Sitter just nu och väntar på att våran nya granne skall dyka förbi. Vi har lite problem med deras besiktningsman och behöver diskutera saken. Sambon passar på att jobba då han avskyr "konflikter", ja eller rättare sagt saker som kan leda till konflikter. Men men det är ju inte grannarna som gjort något fel alls.

För en liten stund sedan la jag en beställning på presentkort på H&M. Älskar verkligen att få presentkort. Dock är jag aldrig i närheten av storbloggarnas ordrar vad det gäller presentkort. Jag blir skit glad jag får ett på 50:-. Men denna gång blev det 200:-. Ibland lönar det sig att vara med i marknadsundersökningar. Längtar till dom riktiga marknadsundersökningar IRL sätter igång. Roligt att sitta o diskutera saker i grupp. =o)

Nee man kanske skulle klä på sig lite. Det är inte bra att gå hemma hela dagarna, det blir lätt att man endast går runt i myskläder och äter frukost vid 13tiden. Skärpning! På måndag börjar träningen igen, OM jag nu inte går o blir dunderförkyld eller nåt i helgen. =o( *håller tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0