Har din konstiga vanor?

Igår kväll när jag kom hem gjorde sambon o jag iordning middag. Eftersom det var torsdag körde vi på ärtsoppa o pannkakor. Vi visste dock inte att vi skulle bli tre vid middagsbordet.

Den tredje som verkligen älskade både ärtsoppa o pannkakor var Bull! Hur ofta ser man en katt äta ärtsoppa? Och att jag visste att han gillade pannkakor när han var mindre, men usch för ärtsoppa. Han åt mer än mig tom.

Ja jag vet vi har en otroligt bortskämd katt just nu. Han äter det mesta faktiskt. Medans han bror levde så var han inte alls glad i maten, men nu är det färska räkor, smörstekt gös, fläskfilé, kanelbullar, ärtsoppa, kyckling, glass, mjuk pepparkaka som är favoriterna. =o)

Knäpper säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Aleya

Haha vilken bortskämd katt. Mina får enbart torrfoder, om de har riktigt riktigt tur får de en skinkbit ibland. :)

2009-10-02 @ 15:14:20
URL: http://aleya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0