Gratis fotobok?

Jag lever och mår mycket bättre. Så pass bra att jag ska sätta mig på cykeln och ta mig till shoppingcentrat. Det skall shoppas jeans o mjykisar till sambon o en present till en liten rocker som sambon skall ta med sig imorgon när han flyger iväg.

Nån som bor i närheten av Över Kalix och kan meddela hur vädret e?

Här kan jag säga att vädret e skit tråkigt. Blött, grått o kallt. Den där vackra hösten kom aldrig. =o( Jag som hade hoppas på massa vackra höstfoton. Sitter fortfarande med en tom fotoboks beställning som jag inte vet vad jag ska göra med den. Beställningen går ut den sista november. Kan man lotta ut den kanske?

Kommentarer
Postat av: monia ♥ att leva med jävulen

ja, lotta ut den :)

2009-10-29 @ 18:49:59
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0