Fullspäckat...

Jag har verkligen varit frånvarande under helgen. Har försökt att undvika datorn och göra lite nytta.
Man kan sammanfatta helgen väldigt kort:

Fredag
Mysmiddag med vin o brasa och sedan blev det film i gillestugan
Lördag
Tippen, runt på byggmarknader, storstädning hemma sedan som fredagen
Söndag
Nedmontering och borkörning av byggställning, bullbak, och sedan som fredag minus vinet

Så me andra ord har jag inte hunnit sitta så mycket framför datorn. Jag lyckades tom montera upp mina lampor i skrubben som jag köpte på ikea i augusti. *Starkt jobbat* Dock får jag inte till det med sladdarna ordentliget. Rensade o slängde massa smink o tillbehör ifrån skrubben, tycker bara inte det märks. =o)


Kommentarer
Postat av: NIna

Å JÄVLAR har aldrig sett så mkr smink samtidigt, hos en privatperson. För du har väl inte en affär!?

Ha en bra dag trots rastlöshet å arbetslöshet.

2009-10-07 @ 12:34:49
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0