Espirit o sushi

Hemma igen efter ha varit i Sollentuna C. Det va över ett år sedan jag var där, mer exakt sen den 1 september 2008. Men men det var inte mycket att hurra för. Otroligt mycket folk o rörigt. Jag tog mig dit för att handla på bolaget, köpa sushi och självklart gå in på Espirit som hade premiär idag. Skriver mer om Espirit senare.

Lyckades hitta två flaskor rött o en rosé till imorgon. Nu måste jag bara komma på vad jag ska bjuda på för mat. =o) Någon sushi hittade jag inte då dom lagt ner det stället. Otroligt besviken! Fick cykla förbi ett annat sushi ställe på vägen hem o inhandla middagen. Inte alls lika gott, men jag ville verkligen ha sushi idag då sambon inte gillar det. Och självklart måste jag passa på då han är borta.

Nu ska jag krypa ner i soffan och titta på tv. Om en liten stund, ska bara först....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0