Ekoooo....

Det ekar här idag. Både när det gäller inlägg ifrån mig och besök ifrån er läsare. Men jag får väl skylla saken på mig själv eftersom jag inte uppdaterat nåt alls idag. Stack iväg redan i morse för att ta mig till "Projekt 1". Har nu varit hemma i ca 3timmar och skall strax återvända till "Projekt 1". Efter det ska jag lämna tebax Ps 2 med Singstar till snälla Helena som lånade ut det till oss i helgen.

Annars händer det inte alls mycket här. Börjar bli riktigt kallt ute. Ska försöka leta upp mina vantar, kan vara bra att ha när man e ute och cyklar nästan varje dag. Är så himla glad över att jag bor så pass centralt till det mesta. Centralen i min förort då vill säga. Det tar mig 2min till närmsta stormarknad, 4min till närmsta shopping galleria, 20min till mina föräldrar, 15min till sambons föräldrar, 3min till pendeln och 100meter till närmsta buss. Kan man ha det bättre egentligen?? Oj, snacka om att gå iväg på vilovägar när man började prata om vantar. =o)

Nee ikväll ska jag försöka ha lite bättre uppdateringar. Blir dock inte fråns efter 21 då jag förhoppningsvis kommit hem. Imorgon är en hel ledig dag. Funderar på att ta mig en sväng in till stan och hämta kameradelarna som varit på lagning, eller så är jag helt enketl bara hemma. Det återstår att se.

Har lite funderingar att försätta skriva på min bok som jag började på för ett år sedan. Hittade det jag skrivit härom dagen och det var faktiskt riktigt skoj att läsa. Så vem vet imorgon kanske jag fortsätter me den helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0