Det skulle va helt overkligt...



Jag lovade en vän att skriva en lista på vad jag skulle göra om jag vann 168 miljoner i helgen på tipset. Kan säga att de va bra svårt att komma på något. Men jag har min lilla lista som jag kommer fylla på vart efter. Men till att börja me har jag några saker:

  • Gå silversmides utbildning
  • Ta med mina föräldrar till USA o köra Route 66
  • Bo kvar i samma hus, men lägga bort en totalrenovering av källarvåningen
  • Köpa mig ett sommarhus i grekland
  • Förmodligen lägga mig under kniven eller sugen
  • Köpa mig en värsting systemkamera
  • Gå olika fotokurser
Sen har jag över 100 miljoner kvar och förmodligen miljoner saker jag skulle köpa/göra. Men jag får som sagt fortsätta på min lista ett tag.

Vad skulle ni köpa/göra?

Kommentarer
Postat av: Amy

Jag har klart för mig vad jag skulle göra; FLYTTA!



För det första skulle det betyda ett helt eget hus på kusten. Ska bygga och planera huset själv!

För det andra betyder det att jag ska köpa lite lägenheter här och var i världen.



Efter det skulle jag göra något som jag aldrig i hela mitt liv fått göra men alltid velat. Jag skulle vilja gå på stan och bara ta åt mig det jag vill ha utan att behöva fundera på hur tom plånboken är!



Ja oj oj. Vilken dröm! =) Här babblar jag på!



Ha det gott!

2009-10-14 @ 21:48:58
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0