Det är så otroligt vackert...

Halloj!

Äntligen fredag!! Så himla skönt, och det är verkligen höst ute idag. Det är så otroligt vackert ute med alla fina färger. Idag ska jag leta fram dom lite varmare jackorna och se till att dom blir rena, men kan tydligen inte gå ute med sommarjackorna längre.

Sedan blir det att leta present till sambons lilla syster som fyller år imorgon. Har bara ingen aning vad jag ska köpa. Det är alltid lika svårt, men jag tror att jag ska gå på lite spa grejjer. Sånt uppskattas väl alltid?

Annars tror jag inte det händer så mycket idag, sitter just nu o packar varor som jag sålt på tradera. Är lite emot att skicka saker som kan gå sönder o läka under vägen, men jag får packa sakerna väl. Och lite ledsen är jag över en väska som jag sålt. Köpte den för dyra pengar och sålde den nu för bra mycket mindre. En av dom nackdelarna att sälja på tradera, ibland kan man bli väldigt besviken över priset. Men jag får vara glad att köparen blev otroligt glad över priset. Hoppas hon blir nöjd med Friis & Co väskan.

Så vad händer hos er i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0