Dålig stil Vecko Revyn...

Jo en annan sak ang Vecko Revyns "shoppa loss kväll hos Espirit".

Så här stod det i "inbjudan":

Torsdagen den 29 oktober klipper vi bandet och inviger Esprits nya butik i Sollentuna Centrum och exklusivt för dig som läser VeckoRevyn ger Esprit 20% rabatt på höstens kollektion hela kvällen!

Delta i spännande tävlingar, mingla och shoppa höstens modemåsten från klockan 17:00. På plats hittar vi inga mindre än succébloggarna Bloodymari, Miashopping, Angelicas Closet och Cecilia Blankens, som alla tipsar om sina höstfavoriter! För musiken står coola Florence Davaine.

Självklart får du en härlig goodiebag med dig hem och vi kan redan nu avslöja att den bland annat innehåller ett erbjudande om att träna gratis på träningscentret Balance, till ett värde av 1000 kr.

 

Några 20% på hela höst kollektionen var det inte. Det fanns lite utvalda plagg som var nedsatta för just ikväll. Inga roliga saker alls tyvärr. I goodibagen låg det ett läppsyl, ett knall rött passfodral + väskbagde, en inbjudan till balance och ett GAMMALT nummer av Vecko Revyn. Nu köper jag inte denna tidning regelbudet, men nummer 21 har jag redan läst och jag antar att nummer 22 om inte 23 är ute i butik nu. Det tyckte jag var lite fräckt att lägga ner ett gammalt nummer faktiskt.

Men jag ska inte gnälla, är faktiskt väldigt nöjd med passfodralet o väskbagden även då jag inte gillar rött.
Så nu har jag gnällt färdigt, soffan o Rosa bandet galan kallar nu. =o)

Kommentarer
Postat av: anna

Nej usch vad dålig stil! :(

2009-11-02 @ 21:06:29
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0