Allt började ju så bra..

Usch vilken dag. Jag mår verkligen inte bra och vill verkligen verkligen inte bli sjuk. Allt började så bra idag, var på kanon humör när jag vaknade även då klockan var lite mycket. Fast fick höra att man skulle ställa tebax klockan inatt så jag tjänade en timme på morgonen. =o)

Lotta ringde och ville ta en fika, så jag fixade iordning mig lite snabbt o cyklade iväg. Allt var toppen medans vi fikade men sen när shoppingrundan började så kände jag mig lite hängig. Shoppinghumör försvann blixt snabbt och jag ville bara hem o lägga mig. Vi sa hejdå o jag cyklade mot Coop för att handla kvällsmaten och sedan vidare hem. Nu några timmar senare och mer mat i magen kan jag fortfarande inte säga att jag mår bra.

Det hugger i bröstet när jag andas, hostar så att det känns som sandpapper i halsen, ögonen svider o halsen kliar. VILL INTE BLI SJUK!!!

Så nu säger jag faktiskt gonatt för mig. Ska ta mig två alvedon o sedan krypa ner i sängen. Förhoppningsvis är det nå bra på tv som jag kan somna till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0