5000 personer hade anmält sig...

Det är verkligen tyst på den här sidan. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Men jag får väl skylla på att det inte händer så mycket kul som kan berättas om här. Fast igår hade jag faktiskt fullt upp från morgon till kväll. Var på "Projekt 1" hela förmiddagen för att sedan ta mig in till Berns och gå på jobbmässa. Nåt jag ångrar så här i efterhand. Först stod jag i kö i över 30min för att komma in. Väl inne på mässan var det inte alls något för mig. Det gav mig lika mycket som att sitta o söka på amv.se om dagarna. Hoppas verkligen att dom planerar det bättre nästa gång o tar en större lokal. Det var 5000 personer som anmält sig till den här mässan så ni kan tänka er att det blev kaos.

Efter mässan åkte jag iväg till Fridhemsplan och hämtade upp lite kamera delar som varit på service. Äntligen det avklarat. Sen hem o byta om för att ta mig in till stan igen fast med sambon. Det blev en snabb middag på Mc Donalds på Slussen och sedan vidare till Mose Backe för att kolla lite uppträdande.

Var helt slut när jag kom hem så vi däckade rätt snabbt.

Idag då. Jo idag var det meningen att jag skulle tvätt o städa, men usch känner inte för något. =o(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0