Zombie i dvala...

Känner mig som en zombie idag. Går fortfarande runt i dvala även då jag redan varit ut o fifflat me "projekt1" hela förmiddagen. Antingen är det för jag sov så otroligt dåligt inatt pga mina nässelutslag som kliar så inåt skogen eller så är det för att jag börjat ta antihistamin tabletter oxå pga nässelutslagen.

Tur att det är fredag idag iaf så man har helgen till att slappa. Även då jag e arbetslös så glider jag inte runt o slappar hela dagarna. Det blir väl nån timme hit o dit, men annars har jag grejjer inbokade hela tiden. Just nu hoppas jag verkligen att mina nässelutslag försvinner till på måndag. Annars får jag lite problem att gå på Filmgalan. Vad tusan skall man ta på sig om jag verken kan bära byxor eller skor?? Eftersom hela min garderob endast består av jeans så försöker jag ha på mig mjykisarna så mycket som möjligt. Fötterna är insmorda med "Ice power" och ett par resestrumpor som andas. =o) Tur att jag inte ska me till Thailand på onsdag. Hade varit lite små jobbigt att gå runt där i värmen med mjykisar hela dagarna då man inte vågar visa sig i bikini.

Men men jag är glad så länge nässelutslagen inte flyttar sig upp mot armar, nacke o ansikte.

Ska gå o lägga kantareller i blöt inför kvällens middag. Trist någ blir det fläskfilé idag igen. Känns som vi ätit det varje helg dom senaste veckorna. Men det blir lätt så när man har frysen fylld me fileér. hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0