Vad använder du till vardags?

Jag e lite nyfiken på vad ni använder för produkter till vardags när ni fixar till er. Många använder så otroligt mycket olika produkter när dom ska på fest, så jag tänkte börja me basen/vardags looken.

Det jag själv använder är:

Rengörning
Intensiv foam remover
Treatment toner
Creme - Day time

Underlag
Reflex cover - light
Sportfoundation - Latte
Loose powder - Cream

Makeup
Tribrow color
Microshadow - Muffin
Kajal - Remember the time
Mascara - Long lash

Några gånger per vecka försöker jag oxå lägga en moisture mask o treatment mascara.

Så där ser en vardags look ut för mig, iaf basen. Jag brukar oftast använda en annan skugga över ms - muffin. Jo allt kommer ifrån Make Up Store om inget annat näms. Men det har ni säkert förstått att jag e helt såld på alla deras produkter. =o) Släpp lös mig där inne me obegränsat konto o affären skulle bli tom....


Kommentarer
Postat av: Terese

Snygg blogg!

Kommentera gärna i min blogg! :)

2009-11-12 @ 17:11:48
URL: http://tereseejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0