Uno tunering...

Sambon ringde för en liten stund sedan. Det e snart sängdax för dom. Men han ville höra om jag vart på vårdcentralen. Men jag fick ingen tid utan skall gå på deras dropin imorgon. =o(

Vi pratade lite om hemresan och sånt. Det visar sig tydligen att dom inte kommer hem fråns på torsdag kväll. Jag var helt inställd på onsdag. Men men då blir det en extra dag här hemma själv. Och nu e det faktiskt städat o fint här hemma. Så nu kanske jag kan ta lite tid över till att tvätta. Trist men måste göras.

Dock har jag blivit beroende av en sak som håller mig här framför datorn. På King.com har dom en Uno tunering som jag sitter me hela tiden. De e så himla kul. Spelade aldrig det när jag var mindre. =o)

Nee nu ska jag faktiskt gå o handla lite middag.

Kommentarer
Postat av: ★ Sussi - en galen Same ★

ja det är nog det tråkigaste med att bo söder ut... mörkret och regn...skit tråkigt :) Hade blivit galen utan snö och kyla. älskar vintern :D

2009-11-24 @ 12:05:58
URL: http://sussisliv.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: haha absolut inget för mig heller ;) Han måste ha gjort något med brösten, det finns väl såna inlägg? Så man kan se muskulös ut utan att vara det ;P Men det ser ju inte ut som muskler utan som silikonbröst verkligen ;D

2009-11-24 @ 14:28:49
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0