The killer...

Jag är helt överlycklig idag. Inte bra pga igår då jag shoppade massa utan att jag har faktiskt ätit en clementin. Hahaha kanske inte så mycket å va glad över tycker du, men för mig e de BIG TIME!

Sen 15år tebax har jag varit hyper allergisk mot just clementin, mandarin o apelsin. Äter jag nåt av de torkar mina stämband ut o jag blir skit dålig. Innan jag blev allergisk älskade jag att äta just dessa frukter, så jag har gått i 15år o suktat efter få äta dom. Idag fick jag någ o tog en av sambons clementiner. Tänkte att de gör ju inte så mycket om jag blir av me rösten nu när man e arbetslös o alla går runt me taskiga röster.

Slängde mer eller mindre i mig den. Han inte njuta så himla mycket, men älskade smaken. =o) Och jag lever fortfarande. Nu ska jag ju inte ta o äta flera om dagen, men nån då o då kan man ju alltid una sig.

Nästa mål e "the killer" apelsinen. Den värsta frukten av dom alla. Men å så gott. VILL HA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0