Ta hand om dig själv helt enkelt...

Vilka är med mig på en "egen helg"?
Eftersom jag är ensam hemma och kan göra precis vad jag vill så tänkte jag ta denna vecka till att bara ta hand om mig själv. Borde kanske börja me att ge mig lite sömn, men det får vänta några minuter.

Under kvällen har jag som sagt hållt på att göra olika sminkningar. Resultaten blev inge vidare, men den som övar lär sig helt enkelt. Efter smikningarna började jag nopra ögonbryna, nåt jag brukar vara väldigt dålig på. Efter det blev det en stor rengörning av ansikten och avslutades med en mask.

I denna stil tänkte jag fortsätta fram till på onsdag. Bara ta hand om mig själv och göra såna saker JAG tycker är kul. Så vilka är med på detta?

Berätta vad du gjort för att göra det till din dag/timme. Jag vet att många inte har möjligheten till att göra en hel dag till sin egen. Men en timme kan alla ta sig någon gång under dygnet.

Ta hand om dig själv
Rensa tankarna
Skriv ner positiva saker om dig
Gör saker som får dig glad
Unna dig något extra


Nu ska jag avsluta denna dag med att krypa ner i sängen o sova. Imorgon ska jag upp tidigt och bara må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0