Stort ego men liten verkstad....

Känner mig usel som bloggar så otroligt dåligt just nu. =o(
Lovade att jag skulle återkomma med riktig bloggning igår kväll, men det blev tyvärr inte så. Fastnade me fotoboken som jag ska göra till Lotta. Höll på fram till 02 sen skulle jag försöka sova. Vilket inte gick så bra då vägarbete pågick fram till 02:50 utanför mitt hus. Men men jag lyckades somna tillslut.

Idag har jag varit iväg o lunchat me tjejligan, städat, plockat o vart å fyllt på kolsyrepatronerna till soda streamen.
Om någon timme kommer sambon hem och då blir det fullrulle här. =o) Längtar till lite presenter. Kommer självklart visa dom här i bloggen sen.

Imorgon e det "projekt 1" på förmiddagen sen blir det förmodligen bara en lugn hemma kväll. Nee nu ska jag sticka iväg till coop o handla lite smått, bjuder på en egobild under tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0