Stoppa mig, det e helt galet!!

Jag kan helt enkelt lägga ner det där me shoppingförbudet, det går bara inte helt enkelt...

Idag har jag vart in till city på marknadsundersökning, MEN jag stannade o shoppade lite på vägen dit. Jag är helt överlycklig. Så lycklig att jag nästan glömmer bort hur ont i magen jag haft/har hela dagen.

Jag har shoppat massa på Make Up Store. Allt nedan fick jag för 350:-. Allt är helt, oanvänt och icke skadat!!



Handväska från KAOS, Armband, Ring, Brosch, Rund borste, Halsband, Moisture mask, Reflex Cover light, Treatment toner och Intensive foam remover.

Kan ni gissa vad jag ska göra på onsdag när jag ska in till City igen? =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0