Ska ni på filmgalan imorgon?

Sorry, men helgerna är verkligen min sämsta tid här på bloggen. Jag försöker att undvika datorn så mycket som möjligt under just helgerna då det är den ända tid jag o sambon har ett helt dygn för oss själva. På vardagarna sover han på dagen o jobbar på natten, vilket inte ger oss så mycket tid tillsammans. Men vi har lyckats komma på hur vi ska leva med det. Det är väl en liten anledning till varför jag sällan går ut på helgerna längre. Det mesta jag planerar in för mig själv är på veckodagarna. Tex imorgon ska jag ta med mig min vän Lotta på filmgala. Bara en sån sak på en måndag. Ibland kan man tom älska måndagar. =o)

Ska ni gå på Cosmo´s filmgala på Biograg Skandia imorgon?

Jag har lite klädproblem kan man säga, vill gärna klä upp mig inför denna kväll. Men problemet e att jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Har hela dagen uppbokad imorgon så tiden finns inte med mig precis. Som vanligt kan man säga.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0