Rödahund kanske??

Det blir tyvärr inte så mycket bloggande för min del alls idag. Har som sagt varit borta hela dagen och sitter nu o skriver recension samtidigt som jag försöker fixa lite inför morgondagen. Juste tusan, måste ladda poden! Men vart tusan har jag gömt den. Usch vill inte sitta o åka in till city imorgonbitti o inte ha nån musik....

Nåväl, letar efter den snart. Nu ska jag ta reda på vart jag ska imorgon. Finns det någe jobbigare än att virra runt helt borttappad och inte ha en aning om hur man hittar till sitt mål? Nee tönt som jag e så skriver jag alltid ut en väg/gå beskrivning innan jag åker hemifrån. Helst me tabellen för tåg o buss me. =o)

Jag har faktiskt ett problem. Under som senaste veckorna har jag fått skumma utslag/prickar på ben o fötter. Ibland kliar dom och ibland inte. Första gången trodde jag verkligen att de va röda hund, men jag hade tydligen fel. Dom sitter i max 2 dagar kan sen vara borta i flera dagar innan det dyker upp nya. Tänkte att det kanske var tvättmedlet, men borde jag inte få på överkroppen då oxå? Jag har inte börjat använda nån ny kräm eller faktiskt inte heller nytt tvättmedel. Tvål är detsamma som förut så jag vet faktiskt inte vad det kan vara. Nån som vart me om liknade???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0