Röda mattan o lite skumpa....

Är hemma igen efter en kväll me Cosmopolitan o Loreal på Skandia. Det var röda mattan o filmvisning av Extract. En lite halvseg film, eller så var det jag som var seg. =o)

Det bjöds på bubbel o tilltugg. Lotta passade på att bli sminkad av Loreal. Jag själv hoppade då jag sminkade mig rejält innan jag tog mig in mot city. Givetvis fick vi goodiebags när filmen var slut. Det blev serum mascara, schampoo o hårspray ifrån Loréal, årskort på Stockholm filmfestival, fri biljett till en film o cosmopolitan.
Ska bli intressant att prova deras Renewal lash serum på fransarna o se om den är bättre än make up stores mascara treatment.

Jag träffade på Wysteriia på biografen. =o) Är inte den som brukar gå fram o hälsa på bloggare men kände att jag ville säga hej till henne då jag följer hennes blogg dagligen och tycker att hon verkar vara en trevlig person.

Då det inte blev så mycket att tugga på under filmen så gick jag o Lotta till donken efter. (Vilket halva biografen verkade göra)

Ledsen att jag inte har några foton att visa, men jag hittar inte kamerasladden. Tror sambon redan packat ner den i sitt bagage då han ska låna kameran under sin resa. Får återkomma med fotona.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt blogg du har! Gillar också allt som har med rock att göra ;) Prylocholicar är vi nog alla någonstans.. Synd bara att ekonomin inte tillåter att man kan skaffa sig mer prylar! Haha!

2009-11-16 @ 23:34:47
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0