Riktigt soft...

Hemma ifrån föräldrarna. Passade på att låna lite filmer av min far. Skönt med en filmtokig far ibland. Så nu vet ni vad jag gör inatt. =o)

Just nu sitter jag och lyssnar på massa musik via Spotify. (Det var spotify som gjorde att photoshop inte funkade).
Ikväll blir det Kelly Clarkson o P!nk. Gillar faktiskt Kelly´s senaste album. Riktigt soft...

Planerar lite inför morgondagen då jag o Lotta ska in till city. Det blir en hel dag utan massa måsten, iaf ifrån min sida. Jo jag måste faktiskt se till att Bull får mat under dagen. =o) Plus att jag har ingen hemma som jag måste gömma mina shoppingkassar för. Bara för det kommer jag förmodligen inte hitta något. Har lite presentkort som jag tänkte shoppa för och så självklart en liten lista på saker jag tänkte kolla på.

Men nu ska jag spela lite Sims 3 sen film. Soft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0